سایت شخصی سامان پاکدل

کوتاه و مختصر

سایت شخصی سامان پاکدل

کوتاه و مختصر

  • ۰
  • ۰

تعداد ارزهای دیجیتال فعال در حال حاضر بسیار زیاد است. علاوه بر برخی از رمزنگاری‌ها مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ارزهای ناشناخته زیادی هنوز وجود دارد. برخی از این رمزنگارها پتانسیل بالایی برای سرمایه‌گذاری و سودآوری دارند. Ont یکی از محبوب‌ترین بازیگران بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. در این مقاله درباره ارز دیجیتال آنتولوژی صحبت خواهیم کرد.

سوالات زیادی در مورد ارز دیجیتال آنتولوژی در این مقاله پاسخ داده شده. خواننده در پایان این مقاله هر آنچه را که باید در مورد ارز بداند را بدست خواهد آورد. در نهایت، آینده این ارز دیجیتال مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد که می‌ تواند نقشه راه این رمزنگاری‌ ها را در آینده مشخص کند. اگر به این موضوع علاقمند هستید تا آخر این مقاله از بیتمینو ما راه همراهی کنید.

آنتولوژی و یک توضیح کوتاه

تیم توسعه پلتفرم آنتولوژی می‌گوید پروژه آن‌ها یک انقلاب بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال است و می‌ تواند منبع تغییرات بزرگی در بازار در آینده نزدیک باشد. با این حال، پلتفرم باید به طور انتقادی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا دقت الزامات آن‌ها ارزیابی شود. Anthology یک پلتفرم بلاک چین است که برای همگام‌سازی بین بلاک چین‌های خصوصی و عمومی راه اندازی شده است. در واقع این پروژه زیرساخت مناسبی را فراهم می‌کند که بر اساس آن سایر پروژه‌ها می‌توانند داده‌های خود را باز و خصوصی نگه دارند.

در توسعه بلاک چین آنتولوژی، همه فعالان و کاربران این شبکه به دنبال شناخت کامل علایق همه و بهره مندی از مزایای این ارز بودند. البته، ایده ایجاد این شبکه کاملا جدید نیست و بلوک‌هایی مانند اتریم و ترون وجود دارد که همانند آنتولوژی از این روش استفاده می‌کنند. اما تفاوت‌های مهمی بین آن‌ها و آنتولوژِ وجود دارد.

ارز ontology

مزایای شبکه آنتولوژی

شبکه ارز دیجیتال آنتولوژی از چند بلوک تشکیل شده است، بنابراین هر نوع کسب و کار می‌تواند از فرصت‌های آن بهره‌مند شود.طراحی شبکه بسیار انعطاف‌پذیر است، به طوری که می‌تواند توسط هر کسب و کار در شبکه‌های مختلف اجرا شود.

شبکه آنتولوژی به چندین زبان و سیستم عامل‌های مختلف برنامه‌ نویسی کمک می‌ کند، بنابراین برنامه متمرکز بهتر از این استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بلاک چین چیست؟

ارز ONT چیست؟

ارز دیجیتال آنتولوژی به عنوان رمزنگاری شبکه بلاکچین آنتولوژی ارائه شده است. کسانی که این ارز را دارند حق دارند در تصمیم گیری‌ های مهم شبکه مشارکت داشته باشند. علامت دیگری که در این شبکه ایجاد شده است، به نام ONG نامیده می‌ شود، آن را برای خدمات در شبکه استفاده می‌ کنند. قراردادهای هوشمند در شبکه آنتولوژی معمولا با استفاده از علائم ONG انجام می‌شود. تخصیص این علامت بستگی به سطح ارز عددی دارد.

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال چیست

تاریخچه پروژه آنتولوژی

شرکت چینی به نام Onchain پروژه OnTology را در سال ۲۰۱۷ آغاز کرده است. این شرکت در خرید و فروش بیت کوین از موفق ترین شرکت‌های سرمایه گذاری به حساب می‌آید و از همان اول تاسیس در این زمینه موفق بوده. طبق اطلاعاتی که در دست داریم شرکت آن چین سازندگانی به نام‌ های اریک ژانگ و هنگ فای دارند.

ارز آنتولوژی

ارز آنتولوژی به تمام آژانس‌ های دولتی و شرکت‌ های خصوصی به راحتی می‌توانند از مزایای فن آوری‌ های بلاکچینی برای کسب و کار خود بدون تغییر شبکه‌های سنتی و زیرساخت استفاده کنند.

سرمایه گذاران خصوصی بخش اعظمی از مبلغ مورد نیاز برای ساخت بلاکچین آنتولوژی را تامین کرده‌ اند.

 

ارز آنتولوژی به چه صورت تقسیم می‌شود؟

تعداد کل ارزهایی که می‌تواند تولید شود، برابر با یک میلیارد ارز است. ارزهای دیجیتال آنتولوژی به شرح زیر تقسیم می‌شوند:

  • تیم توسعه اصلی: ۱۵٪
  • شرکای نهادی: ۲۸٪
  • شورای نئو: ۱۰٪
  • کاربران : ۱۲٪
  • توسعه اکوسیستم هستی: ۲۵٪
  • افراد فعال در اکوسیستم: ۱۰٪

بلاکچین آنتولوژی به چه صورت کار می‌کند؟

شبکه ارز دیجیتال آنتولوژی از مکانیسم اجماعی استفاده می‌کند. با کمک یک الگوریتم اجماع، نیازی به شخص ثالث برای تأیید عملیات مانند یک بانک وجود ندارد. با این حال، الگوریتم اجماع مورد استفاده در این شبکه متفاوت از ارزهای دیگر است.

آنتولوژی از الگوریتم VBTF یا تحمل اشکال از جابجایی استفاده می‌کند. این الگوریتم نتیجه ترکیبی از سه الگوریتم دیگر، از جمله اثبات، تحمل و عملکرد تحقیق تصادفی است.

آیا اینکه آنچین در چین قرار دارد مشکلی دارد؟

شاید تنها مشکل شبکه ارز، زیرساخت‌های او در چین باشد. اگر چه شرکت‌های بسیاری در دنیای کریپتوکارنسی در چین وجود دارد، دولت چین قوانین بسیار دقیق را معرفی می‌کند که می‌تواند یک ارز دیجیتال را تا مرز نابودی ببرد!.

از کجا آنتولوژی بخرم؟

خرید پول دیجیتالی و فروش، مانند دیگر رمزنگاری‌ها، در صرافی‌ها معامله می‌شود. از جمله صرافی‌ های معتبری که در حال حاضر از کد ارز پشتیبانی می‌کنند می‌توان به سایت معتبر Binance اشاره کرد. برخی از صرافی‌های مستقر در ایران نیز این رمز ارز را تایید می‌کنند. در این راستا می‌توانید از صرافی‌ هایی مانند ارزجو، بیت ۲۴ و تبدیل برای خرید آنتولوژی استفاده کنید.

بهترین کیف پول‌های آنتولوژی

برای اینکه شما بتوانید ارزهای دیجیتال آنتولوژی را مدیریت کنید، به یک کیف پول مناسب احتیاج خواهید داشت. به همین خاطر شما باید کیف پول‌هایی که از آنتولوژی پشتیبانی می‌کنند را بشناسید. مهمترین کیف پول‌های دیجیتالی که از این ارزهای دیجیتال محافظت می‌کنند عبارتند از:

قیمت ارز دیجیتال آنتولوژی

در سال ۲۰۱۸ ارزش ارز دیجیتال آنتولوژی در زمان انتشار ۲.۶ دلار بود و یک ماه بعد توانست به ارزش حدود ۱۰ دلار برسد. آنچه در مورد قیمت ارزهای دیجیتال مهم است این است که تاثیر چندانی بر روند بازار ندارند و معمولا راهی برای رشد و سقوط در بازار دارند. این یک نکته بسیار مهم از نظر قیمت آنتولوژی است که معمولاً توسط سرمایه گذارانی که با دید بلندمدت در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌ گذاری می‌کنند مورد توجه قرار می‌گیرد.

زمانی که در سال ۱۳۹۷ به ارزش ۱۰ دلار رسید، روندی نزولی در ارزش این ارز دیجیتال وجود داشت. زمانی که رمز ارز آنتولوژی به زیر ۲ دلار رسید، تا به امروز (اکتبر ۱۴۰۰) از ۰.۵ تا ۲ دلار در محدوده قیمتی متغیر است. این با آنچه قبلاً در مورد ارزش ارزهای آنتولوژی گفتیم مطابقت دارد.

تحلیل آینده ارز دیجیتال

به دلیل پایه و اساس خوب ارز دیجیتال آنتولوژی، برخی کارشناسان نسبت به آینده آن بسیار مثبت هستند. در مقابل، گروه دیگری از فعالان بازار با استناد به نمودار قیمت این دارایی، چشم‌انداز چندان مثبتی را از نظر قیمت حداقل برای این ارز دیجیتال در آینده نزدیک پیش بینی نمی‌کنند. با این حال، تخمین زده می‌شود که تا پایان سال ۲۰۲۱، این ارز دیجیتال می‌تواند به حدود ۳ دلار سقوط کند. البته نباید از این برآورد برای تصمیم گیری استفاده کرد و هر معامله‌گر باید بررسی‌های شخصی لازم را بر روی فروش خود انجام دهد.

البته ناگفته نماند که روند قیمت این ارز دیجیتال به قیمت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین وابسته است و به همین دلیل این ارز دیجیتال با فضای ارزهای دیجیتال رابطه مستقیمی دارند.

مشاهده قیمت لحظه ای بیت کوین

سوالات متداول

چند ارز آنتولوژی وجود دارد و در حال حاضر چند ارز موجود است؟

✅در مجموع می‌توان یک میلیارد آنتولوژی تولید کرد. در حال حاضر بیش از ۸۷۰ میلیون از این ارزها منتشر شده و در بازار موجود است.

آیا ارز دیجیتال آنتولوژی برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

با توجه به سازوکار این ارز دیجیتال، می‌توان به توسعه خوب آن امیدوار بود. آنتولوژی به خاطر پشتوانه قوی که دارد معلوم است که قرار است تا یک ارز دیجیتال بدرد بخور در دنیای ارزهای دیجیتال باشد. به همین دلیل سرمایه گذاری در این ارز می‌تواند فکر بسیار خوبی باشد.

سخن آخر

این مقاله در مورد ارز دیجیتال آنتولوژی بود. ارز آنتولوژی زمینه‌ ای را برای اتصال دنیای بلاکچین و اقتصاد صنایع مختلف فراهم می‌ کند. مخترعان شبکه آنتولوژی نیز با هوشمندی این شبکه‌ ها را طراحی کرده‌ اند تا استفاده از انواع کسب و کارها را بدون دانش فنی زیادی در زمینه بلاک چین تسهیل کنند. با این حال به نظر می‌رسد در آینده باید منتظر اخبار مثبت زیادی از ارز دیجیتال باشیم. اما همانطور که گفتیم، هزینه آنتولوژی کمی افزایش می‌ یابد و نیازی نیست که منتظر رشد بیشتر از این ارز دیجیتال باشید.

امیدواریم که این مقاله از وبسایت بیتمینو برای شما دوستان عزیز مفید بوده باشد. به نظر شما این ارز دیجیتال آینده خوبی خواهد داشت؟ سرمایه گذاری در این ارز را کار مناسبی می‌دانید؟ اگر نظری درباره این ارز دیجیتال دارید در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

  • ۰۰/۱۱/۲۳
  • سامان پاکدل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی