سایت شخصی سامان پاکدل

کوتاه و مختصر

سایت شخصی سامان پاکدل

کوتاه و مختصر

  • ۰
  • ۰

توییتر چیست؟

چرا توییتر اینقدر محبوب است؟
توییتر گنجینه ای از اطلاعات است. بسیاری از سازمان‌ها و کاربران لینک‌هایی به مقالات جالب یا اطلاعات جدید توییت می‌کنند و این سایت می‌تواند ابزاری عالی برای جوانان باشد تا درک خود را از جهان گسترش دهند. در حالی که تعیین دلایل خاص برای موفقیت توییتر دشوار است، مواردی وجود دارد که به ایجاد پایگاه کاربری عظیم با بیش از 500 میلیون نفر در سراسر جهان کمک کرده است.

به طور سنتی، افراد مشهور و دیگر افراد شناخته شده از افراد "معمولی" حذف می شدند. اما اکنون، بسیاری از افراد با مشخصات بالا از توییتر استفاده می کنند. این به مردم امکان می‌دهد به آنچه می‌گویند و انجام می‌دهند دسترسی داشته باشند، و در دوران سلبریتی‌ها، این امر توییتر را بین جوانان بسیار محبوب می‌کند. همچنین با توجه به اینکه جوانان به طور طبیعی چند کاره به دنیا می آیند، توییتر محبوب است زیرا با دنیای مدرن و چهره ای که در آن زندگی می کنیم مناسب است. همانطور که اشاره شد، توییت ها در عرض چند ثانیه در فضای مجازی پخش می شوند و جوانان آن را دوست دارند زیرا می توانند به آن متصل شوند. دنیای آنلاین همیشه در حال تغییر هر کجا که هستند. اما بیشتر از همه، توییتر محبوب است زیرا استفاده از آن آسان است، تنظیم آن آسان است و کاملاً اعتیاد آور می شود.

مسدود کردن و گزارش در توییتر
توییتر در ابزارهای مسدودسازی و گزارش دهی خود پیشرفت هایی ایجاد کرده است. برای کمک به کاربران برای کنترل تجربه خود در توییتر، اکنون می توانید سایر کاربران را مسدود، نادیده بگیرید و گزارش دهید.

 

حساب های تایید شده در توییتر
یک حساب تأیید شده افراد و سازمان‌های کلیدی را معتبر تشخیص می‌دهد و با علامت آبی در نمایه آنها مشخص می‌شود. تا همین اواخر، مارک‌ها و شخصیت‌های عمومی/مشهور فقط واجد شرایط حساب تایید شده بودند. با این حال توییتر اکنون یک فرم درخواست آنلاین برای هر کسی که یک حساب کاربری دارد باز کرده است تا برای وضعیت تأیید شده درخواست دهد. توییتر اکنون حساب‌هایی را که به نظرش در جهت منافع عمومی هستند تأیید می‌کند.

توییتر به عنوان یک سایت میکروبلاگینگ شناخته می شود. وبلاگ نویسی مدتی است که وجود داشته است. معمولاً وبلاگ نویسی شامل افرادی است که وب‌سایت‌های اساسی را راه‌اندازی می‌کنند که در آن درباره هر چیزی که می‌خواهند می‌نویسند، چه سیاست، ورزش، آشپزی، مد و غیره. ارسال پیام به عنوان یک توییت شناخته می‌شود. مردم با دنبال کردن فیدهای توییتر دیگران ارتباط برقرار می کنند. هنگامی که روی دنبال کردن کلیک کنید، هر چیزی که آن شخص یا سازمان بگوید در جدول زمانی شما ظاهر می شود. شما می توانید با قرار دادن علامت @ قبل از نام کاربری، توییت کنید.

توئیت مجدد نیز بخش بزرگی از توییتر است. اینجا جایی است که توییپ ها، به زبان عامیانه برای افرادی که از وب سایت استفاده می کنند، توییت های کاربران دیگر را برای دنبال کنندگان خود تکرار می کنند. فعالیت های زیادی در توییتر شامل استفاده از هشتگ می شود. اینها دسته‌هایی هستند که برای جمع‌آوری توییت‌هایی درباره یک موضوع استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، اگر افراد زیادی در یک کنفرانس شرکت می‌کردند و می‌خواستند مردم بدانند سخنرانان چه می‌گویند، با استفاده از نماد # و نام مورد توافق، در یک هشتگ مورد توافق توییت می‌کنند.

توییت ها آنی هستند. در عرض چند ثانیه، یک توییت می تواند جهان را از بلایا آگاه کند. مانند سال 2008 که مایک ویلسون برای اولین بار در مورد سقوط هواپیما در دنور توییت کرد. او از کجا می دانست؟ او از سقوط جان سالم به در برد. یا مانند کاربر توییتر که از داخل هتلی در بمبئی توییت کرد که تروریست ها در حمله سال 2008 به شهر هند، مردم را در لابی به قتل رساندند. در اصل، توییتر نوعی پیامک است. با این حال، به جای ارسال آن متن برای یک نفر، توییتر به کاربران اجازه می دهد پیام خود را در سراسر سایت پخش کنند. و علاوه بر این، رایگان است.

به روز رسانی: طبق مقررات جدید حفاظت از داده های عمومی اتحادیه اروپا (GDPR)، ایرلند اکنون سن رضایت دیجیتالی را 16 سال تعیین کرده است. این بدان معناست که جوانان زیر 16 سال در ایرلند اجازه دسترسی به این پلت فرم را ندارند.

 

https://twitter.com/hashtag/%D8%B3%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%B1_%D9%88%D8%A8_%D8%A8%D9%87_%D8%AC%D8%A7%DB%8C_%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%A7?src=hashtag_click


https://nitter.cattube.org/tesmino_com
https://nitter.hu/tesmino_com
https://nitter.database.red/tesmino_com
https://nitter.exonip.de/Tesmino_com
https://twitr.gq/Tesmino_com
https://tweet.lambda.dance/tesmino_com
https://nitter.moomoo.me/tesmino_com
https://nitter.nixnet.services/tesmino_com
https://twitter.privacyplz.org/tesmino_com
https://nitter.tedomum.net/tesmino_com
https://nt.catgirl.cloud/tesmino_com
https://n.c7.ee/tesmino_com
https://tweet.lambda.dance/tesmino_com
https://nitter.tobykurien.com/tesmino_com
https://yitter.net/tesmino_com
https://tweet.kayg.org/tesmino_com
https://nitter.sydit.se/tesmino_com
https://t.zotan.services/tesmino_com
https://nitter.skrep.in/tesmino_com
https://nitter.mailstation.de/tesmino_com
https://nitter.cc/tesmino_com
https://nitter.matoken.org/tesmino_com
https://nitter.fdn.fr/tesmino_com
https://nitter.dark.fail/tesmino_com
https://tweet.lambda.dance/tesmino_com
https://nitter.sydit.se/tesmino_com
https://t.zotan.services/tesmino_com
https://nitter.skrep.in/tesmino_com
https://nitter.mailstation.de/tesmino_com
https://nitter.cc/tesmino_com
https://nitter.matoken.org/tesmino_com
https://nitter.fdn.fr/tesmino_com
https://nitter.dark.fail/tesmino_com
https://tweet.lambda.dance/tesmino_com
https://nitter.nixnet.services/tesmino_com
https://nitter.42l.fr/tesmino_com
https://nitter.it/tesmino_com
https://nitter.it/Tesmino_com
https://bird.trom.tf/Tesmino_com

  • ۰۰/۰۹/۲۴
  • سامان پاکدل

نظرات (۱)

Hurrah, that's what I was seeking for, what a information! existing here at this website,
thanks admin of this web page.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی